Number of the records: 1  

Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu

  1. Title Kauzalita zmien spotrebiteľského správania v ére digitálneho marketingu : dizertačná práca
    Author infoTomáš Ružička, školiteľ: Štefan Žák
    Author Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 127 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * internet * digitalizácia
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number907831

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Call numberLocationSublocationInfo
    907831SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.