Number of the records: 1  

Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu

  1. Title Možnosti marketingových analýz a analytických nástrojov v digitálnom marketingu : dizertačná práca
    Author infoMartin Kuchta, školiteľ: Andrej Miklošík
    Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 146 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * analýzy * stratégia marketingová * digitalizácia * inteligencia umelá
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number907834

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce6.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Call numberLocationSublocationInfo
    907834SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.