Number of the records: 1  

Reklama z hľadiska zákona o dani z príjmov

  1. Title Reklama z hľadiska zákona o dani z príjmov
    Author infoMiroslava Brnová
    Author Brnová Miroslava
    Source document Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 24, č. 7-8 (2019), s. 14-19. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2019. ISSN 1335-7034
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dane z príjmov * reklama * propagácia * súťaže
    AnnotationReklamu ako takú vymedzuje zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p., pričom šíriteľom reklamy môže byť akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá vykonáva reklamu pre objednávateľa. Ilustračné príklady.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.