Number of the records: 1  

Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation

  1. Title Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation
    TranslationAutomatizácia obchodných procesov v podniku počas formovania značky
    Author infoAliya Kintonova, Yerkin Nessipbekov, Zulfiya Arynova, Lazzat Kussepova
    Author Kintonova Aliya
    Co-authors Nessipbekov Yerkin
    Arynova Zulfiya
    Kussepova Lazzat
    Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 9, no. 1 (2019), s. 107-113. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky výrobkov * značky * produkty * procesy podnikové * automatizácia * obchod * kapitalizácia * zisk obchodný * trh spotrebiteľský * trh
    AnnotationKvalitný produkt a silné značky ako požiadavka od moderného trhového hospodárstva na podniky. Efektívne značky ako základ kapitalizácie spoločnosti, zvyšujúce ziskovosť najmä pre hospodárske subjekty a pre hospodárske činnosti vo všeobecnosti. Súčasný moderný trh ako trh značkový, a naopak. Závislosť spoločnosti od „osudu“ značky. Vytváranie a riadenie značky potrebné nielen pre spotrebiteľský trh, ale aj pre takmer všetkých účastníkov procesu vývoja, výroby a predaja inovatívneho kvalitného výrobku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.