Number of the records: 1
Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy
Title Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy Author info Michaela Čiefová, Natália Goda Author Čiefová Michaela EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Co-authors Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2019 : zborník vedeckých prác. S. 91-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Cibuľa Adam ; Dancáková Ivana ; Goda Natália ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír. ISBN 978-80-225-4627-0. ISSN 2585-9404 Note I-19-101-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * Slovensko * marketing * diplomacia Annotation Nation branding, alebo národná značka, je relatívne novou oblasťou skúmania, ktorá sa nachádza na rozhraní verejnej diplomacie a marketingových aktivít. Kvalitná prezentácia krajiny navonok môže zatraktívniť krajinu pre zahraničných investorov, zvýšiť povedomie o danej krajine ako turistickej destinácii či dopomôcť k zvyšovaniu vývozu domácich produktov na svetové trhy. Predostrenie teoretických východisk konceptu národnej značky. Národná značka v súvislosti so Slovenskou republikou. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00333-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 173.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1