Number of the records: 1  

Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy

  1. Title Význam nation brandingu pre Slovensko: súčasné trendy a výzvy
    Author infoMichaela Čiefová, Natália Goda
    Author Čiefová Michaela EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Co-authors Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov 2019 : zborník vedeckých prác. S. 91-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Cibuľa Adam ; Dancáková Ivana ; Goda Natália ; Baculáková Kristína ; Csányi Peter ; Čech Ľubomír. ISBN 978-80-225-4627-0. ISSN 2585-9404
    NoteI-19-101-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * Slovensko * marketing * diplomacia
    AnnotationNation branding, alebo národná značka, je relatívne novou oblasťou skúmania, ktorá sa nachádza na rozhraní verejnej diplomacie a marketingových aktivít. Kvalitná prezentácia krajiny navonok môže zatraktívniť krajinu pre zahraničných investorov, zvýšiť povedomie o danej krajine ako turistickej destinácii či dopomôcť k zvyšovaniu vývozu domácich produktov na svetové trhy. Predostrenie teoretických východisk konceptu národnej značky. Národná značka v súvislosti so Slovenskou republikou.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00333-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF173.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.