Number of the records: 1  

Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend.

  1. Title Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend.
    TranslationReklamné vojny? Sledujte, koho naozaj urážate
    Author infoDagmar Sieglová
    Author Sieglová Dagmar
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 21-37. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords konkurencia * komunikácia verbálna * spoločnosti obchodné * reklama klamlivá * komunikácia marketingová
    AnnotationInterdisciplinárny pohľad na dynamiku marketingovej komunikácie medzi obchodnými spoločnosťmi, ich zákazníkmi a širokou verejnosťou. Socio-lingvistická sonda do fungovania verbálných útokov vo formáte „urážky“ ako komunikačný akt cielený na konkurenciu. Analýza ukážkových prípadov tzv. reklamných súbojov v snahe rozkryť mechanizmus pragmatických jazykových funkcií ofenzívnych sdelení zameraných na presadzovanie vlastnej značky pred konkurenciou a identifikácia sociokulturných súvislostí v rámci interakcie medzi spoločnosťami, konkurenciou a zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF162.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.