Number of the records: 1
Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky
Title Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky Translation Advertising and Some of Its Legislative Restrictions in the Slovak Republic Author info Tomáš Peráček Author Peráček Tomáš Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 38-51. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords Slovensko * reklama * propagácia * legislatíva * harmonizácia * Európska únia Annotation Analýza európskej a najmä národnej právnej úpravy reklamy v kontexte rozhodovacej činnosti slovenských orgánov verejnej moci dohliadajúcich na dodržiavanie zákonných obmedzení propagácie vybraných produktov. Problémy v aplikačnej praxi, najmä pri rozhodovaní správnych orgánov a návrh spôsobov odstránenia zistených nedostatkov konkrétnymi postupmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 134.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1