Number of the records: 1
Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars
Title Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter Translation Vykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov Author info Petra Srnišová Author Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Source document Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Great Britain Keywords účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna Annotation Skúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00168-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 204.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1