Number of the records: 1
Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní
Title Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní Author info Lenka Danková Author Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 15, č. 1 (2019), s. 31-38 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2019. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * podnik Annotation V súčasnom vysoko prepojenom modernom svete sa úloha spotrebiteľov výrazne zmenila vďaka aktívnej spolupráci s podnikmi v oblasti inovácií produktov a procesov. Presnejšie, účasť spotrebiteľov sa stala kľúčom k rozvoju tovarov a služieb, pretože podniky sa čoraz viac spoliehajú na názor spotrebiteľov ako na zdroj inovatívnych myšlienok. Oboznámenie sa s témou týkajúcou sa participácie spotrebiteľov na tvorbe hodnoty v podnikoch a tiež bližšia identifikácia komunitných iniciatív na online platformách. Nové trendy v spotrebiteľskom správaní, ktoré majú na svedomí aj vznik online komunitných iniciatív. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00369-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 184.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1