Number of the records: 1  

Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní

  1. Title Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní
    Author infoLenka Danková
    Author Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 15, č. 1 (2019), s. 31-38 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2019. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * podnik
    AnnotationV súčasnom vysoko prepojenom modernom svete sa úloha spotrebiteľov výrazne zmenila vďaka aktívnej spolupráci s podnikmi v oblasti inovácií produktov a procesov. Presnejšie, účasť spotrebiteľov sa stala kľúčom k rozvoju tovarov a služieb, pretože podniky sa čoraz viac spoliehajú na názor spotrebiteľov ako na zdroj inovatívnych myšlienok. Oboznámenie sa s témou týkajúcou sa participácie spotrebiteľov na tvorbe hodnoty v podnikoch a tiež bližšia identifikácia komunitných iniciatív na online platformách. Nové trendy v spotrebiteľskom správaní, ktoré majú na svedomí aj vznik online komunitných iniciatív.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00369-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF184.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.