Number of the records: 1  

School Performance and Various Socioeconomic Factors: A GWR Approach for Slovak Data

  1. Title School Performance and Various Socioeconomic Factors: A GWR Approach for Slovak Data
    TranslationŠkolská výkonnosť a rôzne socioekonomické faktory: GWR prístup pre slovenské dáta
    Author infoMichaela Chocholatá
    Author Chocholatá Michaela EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Source document MME 2019: Mathematical Methods in Economics : Proceedings of the 37th International Conference, September 11–13, 2019, (České Budějovice, Czech Republic). S. 257-262 online. - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2019 / Houda Michal ; Remeš Radim ; MME 2019: Mathematical Methods in Economics International Conference. ISBN 978-80-7394-760-6
    NoteVEGA 1/0248/17. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords výkonnosť * školy * školy základné * žiaci * matematika * regresia * analýza regresná * sociológia * podmienky sociálne * regióny
    AnnotationRegionálna výkonnosť základných škôl na Slovensku, hodnotená externým testovaním žiakov 5. ročníka základných škôl na základe znalosti matematiky a národného jazyka. Výkonnosť regionálnej školy analyzovaná na základe priemerného percentuálneho skóre dosiahnutého v roku 2018. Orientácia na globálnu a miestnu regresnú analýzu hodnotiacu vplyv vybraných sociálno-ekonomických faktorov (priemerná nominálna mesačná mzda, miera nezamestnanosti a index ekonomickej závislosti mladých ľudí).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00432-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.