Number of the records: 1  

Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing

  1. Title Towards the Adoption of Machine Learning-based Analytical Tools in Digital Marketing
    TranslationPrijímanie analytických nástrojov založených na strojovom učení v digitálnom marketingu
    Author infoAndrej Miklošík, Martin Kuchta, Nina Evans, Štefan Žák
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Evans Nina
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. Vol. 7 (2019), pp. 85705-85718 online. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536
    NoteVEGA 1/0657/19. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords marketing * marketing elektronický * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna * inteligencia umelá
    AnnotationAnalýza nástrojov založených na strojovom učení v skupinách: marketingové agentúry, mediálne spoločnosti a inzerenti. Použitie kvalitatívnych a kvantitatívnych metód. Zdôraznenie úlohy inteligentných nástrojov vo vytváraní marketingových stratégií.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00439-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF10.9 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.