Number of the records: 1  

The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores

  1. Title The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores
    TranslationEkonomický dopad nákupu spotrebiteľov v rýchlych módnych obchodoch
    Author infoĽubica Knošková, Petra Garasová
    Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 1 (2019), s. 58-70 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * odevy * nákup * tovar značkový * domy obchodné
    AnnotationV posledných rokoch sa móda stala novým trendom. Rýchla móda zmenila spôsob ako sú spotrebitelia oblečení a premýšlajú o móde. Oblečenie sa stalo lacnejším a nakupovanie sa stalo formou zábavy. Identifikácia ekonomického dopadu nákupov spotrebiteľov v rýchlych módnych obchodoch.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00546-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF289.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.