Number of the records: 1  

The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online

  1. Title The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online
    TranslationVplyv hudobného žánru na emecionálnu reakciu spotrebiteľa a zámer nakupovať online
    Author infoIndrė Radavičienė, Vytautas Dikčius, Živilė Gerulytė
    Author Radavičienė Indrė
    Co-authors Dikčius Vytautas
    Gerulytė Živilė
    Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 13, č. 33 (2019), s. 71-85. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2019. ISSN 1802-8527
    DOI 10.13164/trends.2019.33.71
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords emócie * hudba * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * obchod elektronický * technológie nové
    AnnotationSkúmanie vplyvu atmosféry v internetovom obchode (odlišný žáner hudby) na emocionálne stavy spotrebiteľa v závislosti od rôznych kategórií produktov. Výsledky analýzy ukázali, že emocionálna reakcia bola pozitívne spojená so zámerom kúpiť, pokiaľ hrala pozitívna hudba v pozadí e-shopu. Významnú rolu zohral aj kvalitatívny faktor.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 33-34

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF499.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.