Number of the records: 1
The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online
Title The Influence of the Music Genre on the Emotional Consumer Response and Intentions to Purchase Online Translation Vplyv hudobného žánru na emecionálnu reakciu spotrebiteľa a zámer nakupovať online Author info Indrė Radavičienė, Vytautas Dikčius, Živilė Gerulytė Author Radavičienė Indrė Co-authors Dikčius Vytautas Gerulytė Živilė Source document Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. Roč. 13, č. 33 (2019), s. 71-85. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2019. ISSN 1802-8527 DOI 10.13164/trends.2019.33.71 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords emócie * hudba * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * obchod elektronický * technológie nové Annotation Skúmanie vplyvu atmosféry v internetovom obchode (odlišný žáner hudby) na emocionálne stavy spotrebiteľa v závislosti od rôznych kategórií produktov. Výsledky analýzy ukázali, že emocionálna reakcia bola pozitívne spojená so zámerom kúpiť, pokiaľ hrala pozitívna hudba v pozadí e-shopu. Významnú rolu zohral aj kvalitatívny faktor. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 33-34
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 499.2 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1