Number of the records: 1  

Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design

  1. Title Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design
    Author infoPavel Šmejkal, Michaela Kleinová, Vladimír Šmíro
    Author Šmejkal Pavel
    Co-authors Kleinová Michaela
    Šmíro Vladimír
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * logo * marketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * šport
    AnnotationLogá - vizuálne zobrazenia značiek majú svoje korene v minulosti - označovanie kmeňov, znaky miest, zložité erby rodov. Moderná doba vyžaduje rýchle a zrozumiteľné informovanie, nikto nemá čas skúmať komplikované vizuálne riešenia. Pred vytvorením novej značky je potrebná analýza súčasného stavu. Príklad vytvorenia loga F:L (Fortuna Liga) a novej identity ženského futbalu, ktorá pripomína ťahy štetcom. Vývoj loga IBM od roku 1888. Vývoj loga Apple od roku 1976 po súčasnosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.