Number of the records: 1
Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design
Title Nové trendy v brandingu: minimalismus a liquid design Author info Pavel Šmejkal, Michaela Kleinová, Vladimír Šmíro Author Šmejkal Pavel Co-authors Kleinová Michaela Šmíro Vladimír Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords značky * logo * marketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * šport Annotation Logá - vizuálne zobrazenia značiek majú svoje korene v minulosti - označovanie kmeňov, znaky miest, zložité erby rodov. Moderná doba vyžaduje rýchle a zrozumiteľné informovanie, nikto nemá čas skúmať komplikované vizuálne riešenia. Pred vytvorením novej značky je potrebná analýza súčasného stavu. Príklad vytvorenia loga F:L (Fortuna Liga) a novej identity ženského futbalu, ktorá pripomína ťahy štetcom. Vývoj loga IBM od roku 1888. Vývoj loga Apple od roku 1976 po súčasnosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1