Number of the records: 1  

Je značka projektu Západočeské baroko vidět?

  1. Title Je značka projektu Západočeské baroko vidět?
    Author infoLucie Bryndáčová, Petr Janeček
    Author Bryndáčová Lucie
    Co-authors Janeček Petr
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords logo * značky * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * Česko
    AnnotationProjekt Západočeské baroko, ktorého jadrom je Letný barokový festival s ôsmimi slávnostnými akciami v Plzenskom kraji. Ochranná známka projektu - guľaté logo s vežičkou kostola v Mariánskej Týnici. Marketingová komunikácia značky. Prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť, v akej miere zaujme pozornosť respondentov logo umiestnené na webovej stránke a na tlačenom letáku. Testovanie očnou kamerou. Výsledok prieskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.