Number of the records: 1
Je značka projektu Západočeské baroko vidět?
Title Je značka projektu Západočeské baroko vidět? Author info Lucie Bryndáčová, Petr Janeček Author Bryndáčová Lucie Co-authors Janeček Petr Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords logo * značky * marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * Česko Annotation Projekt Západočeské baroko, ktorého jadrom je Letný barokový festival s ôsmimi slávnostnými akciami v Plzenskom kraji. Ochranná známka projektu - guľaté logo s vežičkou kostola v Mariánskej Týnici. Marketingová komunikácia značky. Prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť, v akej miere zaujme pozornosť respondentov logo umiestnené na webovej stránke a na tlačenom letáku. Testovanie očnou kamerou. Výsledok prieskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1