Number of the records: 1  

Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury

  1. Title Ta naše "zamilovaná" reklama. Jak prodat zboží pomoci té pravé hudební struktury
    Author infoAndrea Rafajová
    Author Rafajová Andrea
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 3 (2019), s. 33. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * televízia * hudba * produkty * emócie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationRacionálne a emocionálne vnímanie reklamy. Moc hudby v reklame manipulovať s emóciami spotrebiteľa. Paralelné pôsobenie racionálnej a emocionálnej zložky reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.