Number of the records: 1
Development of Trust Marketing in the Digital Society
Title Development of Trust Marketing in the Digital Society Translation Vývoj marketingu dôvery v digitálnej spoločnosti Author info Nadezhda Popova, Andrei Kataiev, Ruslan Skrynkovskyy, Anna Nevertii Author Popova Nadezhda Co-authors Kataiev Andrei Skrynkovskyy Ruslan Nevertii Anna Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 176, no. 3-4 (2019), s. 13-25. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V176-02 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords spoločnosť * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * marketing * technológie nové * digitalizácia Annotation Rozvoj digitálnej spoločnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov. Význam dôvery spotrebiteľov k rozvoju podnikania dôvera: dôvera vo webové stránky, informácie a značky zastúpené na internete. Dôvera spotrebiteľov v digitálne prostredie a koncepčné aspekty rozvoja marketingu dôvery vo vzťahu k interakcii, komunikácii, spotrebiteľským hodnotám a vývojovým štádiám. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 3-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1