Number of the records: 1  

Development of Trust Marketing in the Digital Society

  1. Title Development of Trust Marketing in the Digital Society
    TranslationVývoj marketingu dôvery v digitálnej spoločnosti
    Author infoNadezhda Popova, Andrei Kataiev, Ruslan Skrynkovskyy, Anna Nevertii
    Author Popova Nadezhda
    Co-authors Kataiev Andrei
    Skrynkovskyy Ruslan
    Nevertii Anna
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 176, no. 3-4 (2019), s. 13-25. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V176-02
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords spoločnosť * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * marketing * technológie nové * digitalizácia
    AnnotationRozvoj digitálnej spoločnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov. Význam dôvery spotrebiteľov k rozvoju podnikania dôvera: dôvera vo webové stránky, informácie a značky zastúpené na internete. Dôvera spotrebiteľov v digitálne prostredie a koncepčné aspekty rozvoja marketingu dôvery vo vzťahu k interakcii, komunikácii, spotrebiteľským hodnotám a vývojovým štádiám.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 3-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.