Number of the records: 1
Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku
Title Marketingové aktíva ako ukazovateľ merania marketingovej výkonnosti podniku Translation Marketing Assets as an Indicator of Marketing Performance Assessment Author info Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2019), s. 9-19 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2019. ISSN 2454-1028 Note VEGA 1/0876/17. - APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * výkonnosť podniku * výkony podnikové * stratégia marketingová Annotation Základné prístupy v oblasti hodnotenia marketingovej výkonnosti. Marketingové aktíva ako meradlo marketingovej výkonnosti. Kategórie primárne používané podnikmi na Slovensku na označovanie pojmu marketingové aktíva. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00574-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 655.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1