Number of the records: 1  

Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing

  1. Title Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing
    TranslationBasic attention token a jeho využitie v digitálnom marketingu
    Author infoPeter Červenka, Lujza Jurkovičová
    Author Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Co-authors Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 29-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * internet * technológie komunikačné * televízia * ochrana dát
    AnnotationSkúmanie nového trendu v digitálnom marketingu BAT - Basic Attention Token, ktorý obchádza inzerenta prostredníctvom webového prehliadača Brave. Skúmanie tejto novej technológie v digitálnej reklame. Analýza pozitív a negatív.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF517 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.