Number of the records: 1
Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing
Title Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing Translation Vytváranie želaného správania pomocou sociálneho marketingu Author info Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Dagmar Klepochová Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 107-121 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing sociálny * prevencia * starostlivosť o zdravie * správanie spotrebiteľa Annotation Podstata sociálneho marketingu ako najnovšieho prístupu k dosiahnutiu požadovaných sociálnych zmien. Nástroje sociálneho marketingu a ich špecifiká. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť postoje a motiváciu mladých žien k preventívnym prehliadkam a konkrétnejšie k prevencii rakoviny prsníkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00587-013, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 492.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1