Number of the records: 1  

Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing

  1. Title Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing
    TranslationVytváranie želaného správania pomocou sociálneho marketingu
    Author infoEva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Dagmar Klepochová
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 107-121 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing sociálny * prevencia * starostlivosť o zdravie * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPodstata sociálneho marketingu ako najnovšieho prístupu k dosiahnutiu požadovaných sociálnych zmien. Nástroje sociálneho marketingu a ich špecifiká. Výsledky výskumnej štúdie, ktorej cieľom bolo odhaliť postoje a motiváciu mladých žien k preventívnym prehliadkam a konkrétnejšie k prevencii rakoviny prsníkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF492.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.