Number of the records: 1  

How to Build the Confidence into Brand in 21st Century

  1. Title How to Build the Confidence into Brand in 21st Century
    TranslationAko si vybudovať dôveru v značku v 21. storočí
    Author infoJozef Orgonáš, Barbora Paholková, Zuzana Francová
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 356-367 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * potraviny * reťazce obchodné * spotrebitelia
    AnnotationPoukázanie na dôležitosť budovania značky v 21. storočí v maloobchodnom segmente. Význam budovania obchodnej značky pre jednotlivé produktové rady. Vnímanie potravinového reťazca LIDL spotrebiteľmi. Dotazník určený mladým spotrebiteľom vo veku 18-25 rokov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-038, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF798.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.