Number of the records: 1
How to Build the Confidence into Brand in 21st Century
Title How to Build the Confidence into Brand in 21st Century Translation Ako si vybudovať dôveru v značku v 21. storočí Author info Jozef Orgonáš, Barbora Paholková, Zuzana Francová Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 356-367 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * potraviny * reťazce obchodné * spotrebitelia Annotation Poukázanie na dôležitosť budovania značky v 21. storočí v maloobchodnom segmente. Význam budovania obchodnej značky pre jednotlivé produktové rady. Vnímanie potravinového reťazca LIDL spotrebiteľmi. Dotazník určený mladým spotrebiteľom vo veku 18-25 rokov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00587-038, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 798.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1