Number of the records: 1  

Use of National Design Award in Marketing Communication

  1. Title Use of National Design Award in Marketing Communication
    TranslationVyužitie národnej ceny za dizajn v marketingovej komunikácii
    Author infoRastislav Strhan
    Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 426-435 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dizajn * komunikácia marketingová * kvalita výrobkov * konkurencia * podpora predaja
    AnnotationDizajn ako nástroj stratégie diferenciácie. Úloha ocenenia za dizajn a dizajn v marketingovej propagácii. Využitie ceny slovenského dizajnu pri propagácii víťazov prostredníctvom internetu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-046, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF298.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.