Number of the records: 1  

Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu

  1. Title Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu
    Parallel titlePerception of Brand Slovakia from the Point of View of Selected Tourism Stakeholders
    Author infoIvana Šimočková, Adriána Krajčíková
    Author Šimočková Ivana
    Co-authors Krajčíková Adriána
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 52, č. 3 (2019), s. 197-209. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * Slovensko * značky * prieskum
    AnnotationNa tvorbe značky cieľového miesta sa podieľajú predovšetkým návštevníci, podniky cestovného ruchu a inštitúcie zainteresované na jeho rozvoji. Východiská tvorby značky. Značka Good Idea Slovakia. Vnímanie značky rezidentmi. Vnímanie značky slovenskými podnikmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.