Number of the records: 1
Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu
Title Vnímanie značky Slovensko z pohľadu vybraných subjektov zainteresovaných na rozvoji cestovného ruchu Parallel title Perception of Brand Slovakia from the Point of View of Selected Tourism Stakeholders Author info Ivana Šimočková, Adriána Krajčíková Author Šimočková Ivana Co-authors Krajčíková Adriána Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 52, č. 3 (2019), s. 197-209. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ruch cestovný * Slovensko * značky * prieskum Annotation Na tvorbe značky cieľového miesta sa podieľajú predovšetkým návštevníci, podniky cestovného ruchu a inštitúcie zainteresované na jeho rozvoji. Východiská tvorby značky. Značka Good Idea Slovakia. Vnímanie značky rezidentmi. Vnímanie značky slovenskými podnikmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1