Number of the records: 1  

Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards

  1. Title Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards
    TranslationKapitola 12. Zapojenie neprofesionálov do úvodného kurzu politológie prostredníctvom diskusií, primárnych zdrojov a rozstrihovacích kariet
    Author infoMartin Karas
    Author Karas Martin EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Source document Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. S. 124-131. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords motivácia * vzdelávanie * školy * študenti
    AnnotationZameranie na aktívne vzdelávanie ako prostriedok na dosiahnutie vyššej úrovne zapojenia študentov, zlepšenie udržania vedomostí a porozumenia. Zatiaľ čo problém zapojenia študentov je veľmi bežný na všetkých úrovniach vzdelávacieho systému, má osobitný význam pri výučbe úvodného kurzu politológie pre študentov vysokoškolského štúdia, ktorých hlavné zameranie nesúvisí s podobnými témami.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00669-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF195.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.