Number of the records: 1
Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards
Title Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards Translation Kapitola 12. Zapojenie neprofesionálov do úvodného kurzu politológie prostredníctvom diskusií, primárnych zdrojov a rozstrihovacích kariet Author info Martin Karas Author Karas Martin EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Source document Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. S. 124-131. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Great Britain Keywords motivácia * vzdelávanie * školy * študenti Annotation Zameranie na aktívne vzdelávanie ako prostriedok na dosiahnutie vyššej úrovne zapojenia študentov, zlepšenie udržania vedomostí a porozumenia. Zatiaľ čo problém zapojenia študentov je veľmi bežný na všetkých úrovniach vzdelávacieho systému, má osobitný význam pri výučbe úvodného kurzu politológie pre študentov vysokoškolského štúdia, ktorých hlavné zameranie nesúvisí s podobnými témami. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00669-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 195.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1