Number of the records: 1
Bannerová slepota v bankových aplikáciách
Title Bannerová slepota v bankových aplikáciách Parallel title Digital Banner Blindness in Bank Applications Author info Natália Krištínová Author Krištínová Natália EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 148-153 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * bankovníctvo * marketing * marketing elektronický * sektor finančný Annotation Problematika bannerovej slepoty, ktorá má značnú mieru aplikovateľnosti vo finančnom sektore. Súvislosti spojené s ignorovaním reklamy. Analýza súčasného stavu skúmanej problematiky a to či je bannerová slepota skutočne problémom novej digitálnej éry marketingu alebo nie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00938-014, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 92.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1