Number of the records: 1  

Bannerová slepota v bankových aplikáciách

  1. Title Bannerová slepota v bankových aplikáciách
    Parallel titleDigital Banner Blindness in Bank Applications
    Author infoNatália Krištínová
    Author Krištínová Natália EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 148-153 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * bankovníctvo * marketing * marketing elektronický * sektor finančný
    AnnotationProblematika bannerovej slepoty, ktorá má značnú mieru aplikovateľnosti vo finančnom sektore. Súvislosti spojené s ignorovaním reklamy. Analýza súčasného stavu skúmanej problematiky a to či je bannerová slepota skutočne problémom novej digitálnej éry marketingu alebo nie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00938-014, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF92.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.