Number of the records: 1
Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie
Title Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie Parallel title School Image as the Marketing Communication Tool Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Psychológia inkluzívnej školy : Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 60-64 online. - Žilina : Inštitút priemyselnej výchovy, 2019 ; Psychológia inkluzívnej školy. Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89902-13-2 Note VEGA 1/0309/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords imidž * školy * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * prezentácia Annotation Imidž školy ako jeden zo základných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Charakteristika špecifík, tvorba imidžu, faktory jeho komunikovania cieľovým skupinám. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00830-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 6.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1