Number of the records: 1  

Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie

  1. Title Imidž školy ako nástoj marketingovej komunikácie
    Parallel titleSchool Image as the Marketing Communication Tool
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentPsychológia inkluzívnej školy : Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 60-64 online. - Žilina : Inštitút priemyselnej výchovy, 2019 ; Psychológia inkluzívnej školy. Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89902-13-2
    NoteVEGA 1/0309/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords imidž * školy * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * prezentácia
    AnnotationImidž školy ako jeden zo základných komunikačných nástrojov marketingovej komunikácie. Charakteristika špecifík, tvorba imidžu, faktory jeho komunikovania cieľovým skupinám.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00830-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF6.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.