Number of the records: 1  

Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision

  1. Title Influence of Product Placement on Consumer Purchase Intention and Purchase Decision
    Parallel titleVplyv umiestňovania produktov na nákupný zámer a nákupné rozhodovanie spotrebiteľov
    Author infoMichal Budinský, Janka Táborecká-Petrovičová
    Author Budinský Michal
    Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 20, č. 1 (2019), s. 49-60. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords umiestňovanie produktov * stratégia obchodná * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * Slovensko * stratégia marketingová * zámery podnikateľské * komunikácia
    AnnotationVplyv umiestňovania produktov na spotrebiteľský nákupný zámer, na rozhodovanie o kúpe a správanie slovenských spotrebiteľov. Vzájomná komunikácia spotrebiteľov vo vzťahu k umiestňovaniu produktov. Vzťah medzi demografickými premennými a nákupnými zámermi slovenských spotrebiteľov. Korelácie medzi partnerskou komunikáciou a nákupným zámerom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.