Number of the records: 1  

Social Marketing as a Social Technology

  1. Title Social Marketing as a Social Technology
    TranslationSociálny marketing ako sociálna technológia
    Author infoGiorgi Zarnadze
    Author Zarnadze Giorgi
    Source document MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 283-288. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing sociálny * technológia * plánovanie sociálne * riadenie sociálne * politika sociálna
    AnnotationRozdiel medzi sociálnym a komerčným marketingom pomocou metódy porovnávacej analýzy. Rôzne sociálne technológie ako vzťah medzi sociálnym plánovaním, sociálnym riadením a modelom sociálnej politiky krajiny. Úlohy sociálneho marketingu. Komercializácia sociálnej sféry, ktorá podporuje šírenie sociálneho marketingu.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF76.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.