Number of the records: 1  

Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu

  1. Title Rola krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingu
    TranslationRole of Country-of-origin in Selected Problems in Marketing
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 11, č. 2 (2019), s. 16-24 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords pôvod tovaru * marketing * marketing medzinárodný * marketing strategický * produkty * značky
    AnnotationVýznam a funkcia krajiny pôvodu vo vybraných problémoch marketingovej teórie i praxe. Produkt ako základ pri efekte krajiny pôvodu. Dve oblasti marketingu - medzinárodný marketing a strategický marketing. Využitie krajiny pôvodu a značiek.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00937-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF426.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.