Number of the records: 1  

Znalosť značky je faktor úspešnosti

  1. Title Znalosť značky je faktor úspešnosti
    Parallel titleBrand Kowledge is a Success Factor
    Author infoDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 222-230 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5
    NoteVEGA 1/0876/17 (50%). - KEGA 002EU4/2019 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * známky ochranné * vlastníctvo duševné * podnik * hodnota * farby * výskum * Slovensko
    AnnotationZnačka v súčasnosti ako jedno z najcennejších aktív spoločnosti, predstavuje „motor“ jej rastu, úspešnosti a ziskovosti. Formálne zaregistrovaná značka v SR - ochranná známka. Aspekty značky, ktoré majú vplyv na jej vnímanie a poznanie. Skúmanie hypotéz: 1. závislosť medzi znalosťou značky a veľkosťou podniku a 2. existencia závislosti medzi znalosťou značky a zameraním podniku. Výsledky výskumu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00924-026, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF575.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.