Number of the records: 1
Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy
Title Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy Author info Martin Kuchta Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Natívny magazín. 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * marketing elektronický * značky výrobkov * internet Annotation Identifikácia piatich zásadných ukazovateľov, ktoré vytvárajú tlak na diverzifikáciu súčasných monetizačných stratégií médií a smerujú inzerentov k natívnej reklame. URL https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/ Public work category Works carried in Internet Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00895-001, online
article
Number of the records: 1