Number of the records: 1  

Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy

  1. Title Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy
    Author infoMartin Kuchta
    Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source documentNatívny magazín. 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS]. - Bratislava : Ringier Axel Springer SK, 2019
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * marketing elektronický * značky výrobkov * internet
    AnnotationIdentifikácia piatich zásadných ukazovateľov, ktoré vytvárajú tlak na diverzifikáciu súčasných monetizačných stratégií médií a smerujú inzerentov k natívnej reklame.
    URLhttps://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/
    Public work categoryWorks carried in Internet
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00895-001, online

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.