Number of the records: 1  

Digitálny a online marketing

  1. Title Digitálny a online marketing
    Parallel titleDigital and Online Marketing
    Author infoRomana Šipoldová
    Author Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document 100 rokov štatistiky v Československu : aktuálne otázky a odpovede : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 161-170. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; 100 rokov štatistiky v Československu aktuálne otázky a odpovede. ISBN 978-80-89962-44-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * médiá sociálne * siete sociálne * reklama * technológie komunikačné * digitalizácia * internet * nástroje marketingové * kampane reklamné
    AnnotationZameranie na nástroje online marketingu najviac na sociálne médiá a sociálne siete. Reklama a jej publikum. Výhody a nevýhody online marketingu. Online populácia a vývoj slovenskej online populácie za roky 2012 až 2018. Rozdelenie slovenskej online populácie podľa zariadení, ktoré využíva. Vlastníctvo digitálneho zariadenia obyvateľov Slovenska. Tradičný a programatický nákup online reklamy. Základné pojmy online reklamy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00901-016, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF345.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.