Number of the records: 1  

Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja

  1. Title Väčšina vrátených výrobkov ide opät do predaja
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 24, č. 6 (2019), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords obchod elektronický * internet * zákazníci * podmienky platobné * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationOnline predaj v európskych krajinách stále rastie, no nemôže sa spoliehať lojalitu zákazníkov. Veľká nevýhoda internetového nakupovania spočíva v množstve vráteného tovaru. Spracovanie vráteného výrobku je drahé, preto sa mu snažia obchodníci vyhnúť. Porovnanie e-commerce v Nemecku a Poľsku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.