Number of the records: 1  

Všetky cesty vedú do nákupného centra

  1. Title Všetky cesty vedú do nákupného centra
    Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 24, č. 6 (2019), s. 11. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords domy obchodné * reťazce obchodné * čas voľný * čas pracovný * spotrebitelia
    AnnotationÚčel a funkcia nákupných centier sa v posledných rokoch mení. V týchto komplexoch sa udomácňujú oblasti, ktoré s obchodom súvisia len okrajovo alebo vôbec. V centrách trávia ľudia čoraz viac voľného a pracovného času. Vytváranie nových konceptov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.