Number of the records: 1  

Marketing ako nástroj podpory starostlivosti o zdravie

  1. Title Marketing ako nástroj podpory starostlivosti o zdravie
    Parallel titleMarketing as a Tool of Health Care Support
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Source document RELIK 2019 : The 12th International Scientific Conference : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 302-312 online. - Praha : University of Economics, Prague, 2019 / Löster Tomáš ; Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2019 International Scientific Conference. ISBN 978–80–245–2329-3
    NoteVEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * zdravie * politika zdravotná * komunikácia marketingová * služby zdravotnícke * mix komunikačný * stakeholder
    AnnotationSumarizácia deklarovaných cieľov v dokumente Strategický rámec starostlivosti ozdravie pre roky 2014-2030, v zameraní na podporu politiky zdravia v prepojení na alternatívu využívania marketingových aktivít pre rôzne cieľové publiká. Marketing ako jeden z možných nástrojov pri presadzovaní štátnej politiky zdravia. Špecifiká jednotlivých segmentov a prispôsobenie využívania nástrojov marketingového mixu, pre vybrané cieľové skupiny stakeholderov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00775-004, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.