Number of the records: 1  

The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic

  1. Title The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic
    TranslationPrezentácia automobilových značiek v online prostredí - výhľad Kia, Peugeot, Toyota a VW v Slovenskej republike
    Author infoJakub Soviar, Martin Holubčík, Jozef Vodák, Miroslav Rechtorík, František Pollák
    Author Soviar Jakub
    Co-authors Holubčík Martin
    Vodák Jozef
    Rechtorík Miroslav
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 11, no. 7 (2019), pp. [1-21] online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050
    NoteAPVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel automobilový * marketing elektronický * reputácia podniku * internet * trh * Slovensko
    AnnotationAnalýza reputácie globálnych výrobcov automobilov na území Slovenska a strednej Európy. Ich vzájomné porovnanie.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01032-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF456.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.