Number of the records: 1  

Aromatický marketing a testovanie vôní

  1. Title Aromatický marketing a testovanie vôní
    TranslationAroma Marketing and the Scents Testing
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 18, č. 2 (2019), s. 18-27. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746
    NoteAPVV-17-0564
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing senzorický * testy * nákup
    AnnotationAromatický marketing ako jeden z existujúcich druhov senzorického marketingu, ktorý je zameraný na čuchový zmysel. Rovnako sa stretávame aj s pojmom marketing vôní. Aromatický marketing nadväzuje na poznatky aromachológie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01067-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.