Number of the records: 1
The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies
Title The Role of Self-perceived Age in Advertising Strategies Translation Úloha vnímaného veku v reklamných stratégiách Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge-Economy-Society : Challenges for Contemporary Economies - Global, Regional, Network and Orgazational Perspective. Pp. 259-268 online. - Toruň : Cracow University of Economics, 2019. ISBN 978-83-7285-891-7 Note VEGA 1/0339/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland Keywords inovácie technologické * psychológia * reklama * stratégia marketingová Annotation Vysvetlenie konceptu kognitívneho veku a jeho vnímanie rôznymi vekovými skupinami. Vytváranie reklamy na jeho základe. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 01077-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 13.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1