Number of the records: 1  

CRM v telekomunikačnej firme

  1. Title CRM v telekomunikačnej firme . Časť I.
    TranslationCRM in a Telecommunication Company. Part I
    Author infoMiloš Hitka, Andrej Piňák, Silvia Lorincová
    Author Hitka Miloš
    Co-authors Piňák Andrej
    Lorincová Silvia
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 3 (2019), s. 37-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzťahy so zákazníkmi * riadenie * telekomunikácie * technológie nové
    AnnotationZmena prístupu k samotným zákazníkom telekomunikačných firiem prostredníctvom riadenia vzťahov so zákazníkmi. Identifikácia zmien v postojoch zákazníkov v dôsledku implementácie CRM (customer relationship management) systému do firmy v roku 2014 a následne po implementácii v roku 2018 v závislosti od pohlavia respondentov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF514.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.