Number of the records: 1  

The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management

  1. Title The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management
    TranslationKoncepcia Kaizen a jej využitie v oblasti marketingového riadenia
    Author infoKatarína Teplická
    Author Teplická Katarína
    Source document Ecoletra.com : scientific eJournal. Vol. 5, no. 1 (2019), pp. 39-46. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2019. ISSN 2377-9748
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords náklady * efektívnosť * marketing * riadenie * podnik
    AnnotationPoukázanie na využívanie nástrojov prístupu Kaizen v marketingovm riadení. Popis prístupu Kaizen podľa nástrojov marketingového mixu a na základe Demingovho PDCA cyklu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.