Number of the records: 1
Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception
Title Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception Translation Zmyslový marketing - zmyslová komunikácia a jej sociálne vnímanie Author info Małgorzata Koszembar-Wiklik Author Koszembar-Wiklik Małgorzata Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 10, no. 2 (2019), pp. 146-157. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing senzorický * zákazníci * predaj * podnik * značky výrobkov Annotation Skúmanie senzorického marketingu - marketingu orientovaného na ovplyvňovanie rôznych zmyslov zákazníka. Vlastný prieskum autorky ohľadne foriem zmyslového marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1