Number of the records: 1  

Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception

  1. Title Sensory Marketing - Sensory Communication and Its Social Perception
    TranslationZmyslový marketing - zmyslová komunikácia a jej sociálne vnímanie
    Author infoMałgorzata Koszembar-Wiklik
    Author Koszembar-Wiklik Małgorzata
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 10, no. 2 (2019), pp. 146-157. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2019. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing senzorický * zákazníci * predaj * podnik * značky výrobkov
    AnnotationSkúmanie senzorického marketingu - marketingu orientovaného na ovplyvňovanie rôznych zmyslov zákazníka. Vlastný prieskum autorky ohľadne foriem zmyslového marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.